Рус
Укр

Контакти

Загальний номер

Багатоканальний телефон гарячої лінії. Звертатись понеділок – п'ятниця з 9.00 до 17.30

(Дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Ми завжди раді відповісти на запитання у соціальних мережах!
instagramfacebookyoutube

CALL-центр, відділ роздрібного продажу

Буракова Олександра

Менеджер роздрібного відділу продаж

Лотоцький Вячеслав

Менеджер роздрібного відділу продаж

Токарев Олександр

Менеджер роздрібного відділу продаж

Відділ оптової торгівлі

Цибрій Максим

Менеджер оптового відділу продаж

Матров Артем

Менеджер оптового відділу продаж

Магазини

м. Одеса

Адреса: Ринок "Старокінний", вул. Розкидайлівська 31/к, маг. ЗП-3, ЗП-4

Графік роботи: Пн-Нд з 8:00 до 16:00

Телефон: +380 67 753 1874

м. Одеса

Адреса: Ринок "Селянка", проспект Небесної Сотні, 14Б/12 (11)

Графік роботи: Пн-Сб з 8:00 до 16:00, Нд - вихідний

Телефон: +380 67 487 9092

м. Одеса

Адреса: Пром.ринок 7 км, 5-й майданчик, маг. №630

Графік роботи: Сб-Чт з 7:30 до 14:00; Пт - вихідний

Телефон: +380 67 488 5118

м. Коломия

Адреса: вул. Івана Майданського, 12К

Графік роботи: Пн-Пт з 9.00 до 18.00, Сб з 9.00 до 15.00; Нд - вихідний

Телефон: +380 63 203 0239

Техпідтримка

На всі товари, придбані на сайті LogicPower, надається гарантія, яка дає право на безкоштовний ремонт протягом гарантійного періоду, за умови дотримання правил експлуатації.

Термін гарантії Вашого товару вказаний у гарантійному талоні чи інших документах, що додаються до товару.

Логутенко Дмитро

Технічний спеціаліст

Ігор Селегенев

Технічний спеціаліст

Зателефонувати

Шановні партнери та клієнти компанії, переконливе прохання при направленні обладнання на гарантійне/постгарантійне обслуговування, дуже просимо Вас прикріплювати до відправки заповнений супровідний лист, це допоможе нам швидше усунути несправність, а також зменшити час Вашого очікування, дякуємо Вам за співпрацю!

Завантажити файл

З питань сервісного обслуговування звертайтесь за телефоном чи пишіть на e-mail

Зателефонувати

Відправлення товару на сервіс

Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару потрібно відправити товар до сервісного центру, для цього необхідно:

  • 1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис несправності та вкласти його разом із гарантійним талоном та чеком у посилку з товаром.
  • 2. Надійно запакувати товар, що пересилається для виключення його пошкодження перевізником.
  • 3. Надіслати посилку на одне з відділень перевізника, наведених нижче:
  • Адреса: м. Коломия, вул. Симоненка, 2б відділення Нової пошти 1.

    Отримувач: ФОП "Курінський Андрій Дмитрович" (068-082-10-69) ЄДРПОУ 3490514290

    Форма оплати доставки: безготівкова. Зворотня доставка грошей: не вказувати!

    Страхова вартість: мінімальне страхування посилки 300 грн

  • 4. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800-30-99-88 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України).
*Зверніть увагу! Пересилання товару в ремонт коштом компанії "GreenVision" проводиться тільки у разі гарантійного ремонту або обслуговування. Решта посилок, буде отримано в разі, якщо доставлення посилки було оплачено відправником. Будьте уважні при заповненні реквізитів посилання. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.

Бухгалтерія

Щодо питань, пов'язаних з оформленням, відправленням або отримуванням документації звертайтеся до бухгалтера підприємства з яким у вас укладено договір.

Каспер Ірина

Бухгалтер