Етапи та терміни обслуговування в сервісних центрах:
За результатами діагностики, сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не здійснювалося самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним та платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або якщо клієнтом не надано гарантійні документи.
Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але у будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
Обов"язково подбайте про збереження даних та конфігурацій перед здачею обладнання до сервісного центру, створивши резервні копії даних та конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
Обладнання можна отримати назад у вказаний час роботи сервісного центру за наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.
Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дня оповіщення клієнта про завершення заявки (за SMS, телефонним дзвінком або e-mail), сервісний центр має право надати рахунок клієнту за зберігання обладнання у розмірі 10 грн. на добу. Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр на власний розсуд може розпорядитися ним, попередньо повідомивши клієнта SMS, у цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.