GreenVision - Гарантия и обслуживание

Гарантія та сервісне обслуговування

Контроль якості

Кожна позиція з асортименту товарів ТМ GreenVision проходить трирівневу систему контролю якості:

На виробництві

При надходженні на склад компанії

Передпродажний контроль

Гарантія на всі категорії товарів

Ми з упевненістю можемо стверджувати, що придбане обладнання має служити Вам довгі роки, тому ми надаємо свою власну гарантію на всі категорії товарів. Це означає, що у разі поломки обладнання, ви звертаєтесь безпосередньо до нас чи до наших представників. Ремонтуватиме техніку наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати Вам мінімальні терміни та максимальну якість ремонту.

Термін гарантійного обслуговування обладнання ТМ GreenVision залежить від моделі та вказаний у картці товару (розділ "Характеристики"). Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон із печаткою продавця. У гарантійному талоні обов"язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон на протязі всього терміну експлуатації товару.

Щоб здати обладнання у сервіс, необхідно:

Зв"язатися із сервісним центром

Заповнити форму-заявку на ремонт обладнання

Надати гарантійний талон та товарний чек

Описати максимально докладно причину несправності (старайтеся уникати загальних фраз, наприклад "Не працює")

Надати обладнання обов"язково у чистому вигляді та без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням)

Возникли вопросы?

У разі виникнення технічних питань:

Етапи та терміни обслуговування в сервісних центрах:

1

За результатами діагностики, сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не здійснювалося самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним та платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або якщо клієнтом не надано гарантійні документи.

2

Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але у будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.

3

Обов"язково подбайте про збереження даних та конфігурацій перед здачею обладнання до сервісного центру, створивши резервні копії даних та конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.

4

Обладнання можна отримати назад у вказаний час роботи сервісного центру за наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.

5

Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дня оповіщення клієнта про завершення заявки (за SMS, телефонним дзвінком або e-mail), сервісний центр має право надати рахунок клієнту за зберігання обладнання у розмірі 10 грн. на добу. Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр на власний розсуд може розпорядитися ним, попередньо повідомивши клієнта SMS, у цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.

Повернення

Будь-який товар, придбаний у нашому магазині greenvision.ua можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому товар має бути належної якості, а саме:

Збережено товарний вид товару, включаючи сам товар, упаковку, комплектуючі та аксесуари.

Відсутні явні механічні пошкодження та потертості.

Збережено повну комплектацію товару.

Не пошкоджені захисні елементи (пломби та ярлики).

Для товарів категорії "Камери відеоспостереження" – відсутність слідів монтажу.

Товар немає слідів експлуатації.

Надано документ, що підтверджує покупку в нашому магазині - Товарний чек.

Ви можете надіслати нам для повернення або обміну, перевізником Нова пошта (транспортні витрати оплачує покупець). Реквізити для повернення/обміну товару можна дізнатися у Вашого менеджера.

Сервисный центр

Адрес: Моторний провулок, 8б, Одеса, Одеська область, 68085

Телефон:: +38067 654 07 90

Шановні партнери та клієнти компанії, переконливе прохання при направленні обладнання на гарантійне/постгарантійне обслуговування, дуже просимо Вас прикріплювати до відправки заповнений супровідний лист, це допоможе нам швидше усунути несправність, а також зменшити час Вашого очікування, дякуємо Вам за співпрацю!

Супровідний лист

Безкоштовна доставка

Новою поштою від 2000 грн

Каталог