Контроль якості
Контроль якості
Кожна позиція з асортименту товарів ТМ GreenVision проходить трирівневу систему контролю якості:
-
на виробництві,
-
при надходженні на склад компанії
-
предпродажный контроль.
Ми з упевненістю можемо стверджувати, що придбане у нас обладнання буде служити Вам довгі роки, тому ми надаємо свою власну гарантію на всі категорії товарів.
Це означає, що в разі виходу з ладу обладнання, ви звертаєтеся безпосередньо до нас або до наших представників. Ремонтувати техніку буде наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати Вам мінімальні терміни та максимальну якість ремонту.
Гарантія
Гарантія
Термін гарантійного обслуговування обладнання ТМ GreenVision залежить від моделі.Строк гарантії вказано у картці товару (розділ "Характеристики"). Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон з печаткою продавця. У гарантійному талоні обов"язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безплатного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Щоб відправити обладнання в сервіс, необхідно:
-
Зв"язатися з сервісним центром;
-
Заповнити форму-заявку на ремонт обладнання;
-
Надати гарантійний талон і товарний чек;
-
Максимально докладно описати причину несправності (постарайтеся уникати загальних фраз, наприклад "Не працює");
-
Надати обладнання обов"язково в чистому вигляді та без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням).
Сервісне обслуговування
Сервісне обслуговування
У разі виникнення технічних питань, звертайтеся в службу технічної підтримки:
0800309988
або сервісний центр у вашому місті:
Контакти
Етапи та терміни обслуговування в сервісних центрах:
-
За результатами діагностики, сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, не проводилося чи самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним і платним, при порушенні гарантійних умов експлуатації обладнання або якщо клієнтом не були надані гарантійні документи.
-
Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження в сервісний центр, але в будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних компонентів у постачальника на складі, термін збільшується на кількість днів необхідних для їх постачання (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
-
Обов"язково подбайте про збереження даних і конфігурацій перед здачею обладнання в сервісний центр, створивши резервні копії даних і конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
-
Устаткування можна отримати з нього у визначений час роботи сервісного центру, при наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.
-
Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення клієнта про завершення заявки (по SMS, телефонним дзвінком або по e-mail), сервісний центр має право пред"явити рахунок клієнта за зберігання обладнання в розмірі 10 грн на добу. Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр на свій розсуд може розпорядитися ним, попередньо повідомивши клієнта по SMS, в цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.
Повернення
Повернення
Будь-який товар, придбаний в нашому магазині greenvision.ua можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому товар повинен бути належної якості, а саме:
-
Збережений товарний вид товару, включаючи сам товар, пакування, складники та аксесуари.
-
Недоступний явні механічні пошкодження і потертості.
-
Збережена повна комплектація товару.
-
Чи не пошкоджені захисні елементи (пломби та ярлики).
-
Для товарів категорії "Камери відеоспостереження" - відсутність ознак монтажу.
-
Товар не має ознак експлуатації.
-
Надано документ підтверджує покупку в нашому магазині - Товарний чек.
Ви можете відправити нам товар для повернення або обміну, перевізником Нова пошта (транспортні витрати оплачує покупець). Реквізити для повернення / обміну товару можна дізнатися у Вашого менеджера.